Ahad, 19 Februari 2012

titik permulaan..with Premium Beautiful



ALHAMDULILLAAH..ari ini sudah sebulan saya memakai Premium Beautiful Corset ini bermula 21 Januari 2012 baru2 ini. Itupun selepas berhempas pulas membuat keputusan nk beli ke tidak Premium Beautiful corset nih..hehe... kalo org tgk masa tu, mmg murung je muka saya ni tau. Masa tu saya baru sebulan pantang dan saya beli Jamu Mak Dara sbg supplement time pantang. Tak cukup yang tu, teringin jgk nk pakai bengkong sbb byk iklan dlm internet + kalo p mn2 mesti org tny "pakai bengkong ke dak pantang?". Mcm 1 kewajipan kan. Anak 1st dlu saya tak pakai pun. kes tu berat badan saya lsung tak turun ke asal, 55kg. (sebelum mengndung ank 1st sy=48kg jerr). Masa mengandung ank kedua..berat pun syoknya naik ish2 69kg beb..syok makan hahaha! ngidam mcm2. Larut malam pun mlantak nasik.  


JAdi saya pn search for the info about the corset..finally Naa Kamarudin buat promosi masa tu. Dlm fb. tgk Naa Kamarudin punya entri blog yg best dan memberansangkan + testimonial dia sendiri tentang keberkesanan produk ini...JADIIII.. hehe..saya pun tekad kan diri utk tny naa. Saya diperkenalkan kpd Yana Rosli yg banyak melayan pertanyaan saya yang tah apa2 la pasal Premium Beautiful Corset nih. ye la kan..kna tanya byk la..sbb ribu2 tu hrgenyer...huhuh! KAwan2 msti was2 kan nk melabur dan ambek RISIKO beli set PB ni kan..sbb mahal..saya pun berfikiran mcm tu jgk kwn2..tp demi menyelamatkan diri saya dari menjadi lebih geleber dan 'tidak cantik' di mata suami..saya SANGGUP kawan2. Guna duit tu ke arah pelaburan masa depan kita..demi diri kita..INGAT TU KAWAN2.. =p Dan terima kasih utk Yana coz sudi datng sendiri ke rumah mentua saya kat aloq staq dengan hubby dia Mohd Firdaus. YAna n hubby dari Bukit Mertajam tu. Yana ajar mcm mn nk pakai..malah sntiasa tny perkembangan sy bila pakai PB ni. 


Banyak perubahan yang saya alami tau kwn2. hari pertama pakai, saya berasa slim gila perut ni tau! even kekok, tp sy try biasakan diri..n lama2 dah ok hehe.. bukan apa, slps pakai PB ni otomatik postur bdn kita dibetulkan..tegak je bdn, punggung pun 'up'!, perut lgsg x nmpk..flat abis! dan yg plg penting bra PB ini dia support 100% buah dada kita kawan2..(lebih baik dari push up bra..even yg mahal like cosway bra (rm75-138 satu), feeling tetap tap sama. PB bra lbh mengncam and the BEST!! Duk pulak umh mentua ms tu..diorg lg tak sbaq nk tgk perubahan saya bila pakai PB ni. Malah hubby saya siap pgil asyik pandang ja saya dari ats sapai bwh..hehehe.. tak caya katanya  ^_^ . Balik rumah pun dia asyik tgk sy dan puji2 saya. sbb sy mmg dah lain dr dulu. Now i am ready to get back to school next 2 weeks..kembali kepada keja azali hahaha.. apapun terima kasih kepada Naa Kamaruddin yang sudah menjadi mentor saya and Yana Rosli as my team leader for introducing me to PB. Saya suggest kepada kwn2 untuk mencuba..tak rugi! Dan saya disini dengan rasminya mengumumkan saya tlh SIGN UP with Premium Beautiful Corset ini utk sma2 memperknlkan ia kpd kwn2 merasai pengalaman seperti saya.. JoooMMLA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan