Rabu, 14 Mac 2012

TOKSIN DAN Premium Beautiful Corset



KENAPA AIR BASUHAN PB BERWARNA GELAP?

Salam untuk semua pembaca blog saya yg disayangi..

Saya pasti ada antara anda yang masih baru untuk mengenali Premium Beautiful Corset, malah ada yang dah lama memakai PB ini. Saya ingin berkongsi pengalaman saya hari ini.

Saya juga masih baru guna PB, jelas..ia banyak membantu saya..dan realitinya..PB betul berkerja.

PB buang toksin? ya..

Saya dah pakai PB selama 67 hari..dan tiap-tiap mlm saya basuh pb saya.

Saya gunakan PB wash untuk basuh.

 PB wash ini khas untuk basuh PB sebab sifat dia yang mild.

 setiap kali basuh, guna satu penutup ja untuk basuh. Campurkan dengan air.
Kocak air tu sapai berbuih dengan semua bahagian PB terendam. gosok cket di bahagian yg agak kotor mcm di bhgn net girdle. Jangan perah, Jangan rendam lama, atau Jgn guna berus, atau pulas kain ni tau..then bilas dengan lalukan air padanya.
 Ini air hasil basuhan saya tadi...warna gelap kehitaman. ini tandanya toksin yg telah dikeluarkan. Warna air ini bukan warna kainPB yg turun warna tau..kain PB tidak turun warna atau tidak akan lusuh. sebaliknya jika ada warna yg keluar seperti ini..ia adalah toksin yg telah dikeluarkan dari badan kita. Peringatan: jika toksin warna basuhan air berwarna kemerah-merahan..pastikan anda segera berjumpa dengan doktor..untuk pemeriksaan lanjut. (merah menandakan aras toksin melampau)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan